عــمـــــــــــــــــــار
فرهنگی اجتماعی و سیاسی
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 9:6 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان

چند روزه تلویزیون داره برنامه ها و اخباری در خصوص فتنه جدید آمریکایی صهیونیستی توهین به نبی مکرم اسلام پخش میکنه از یه طرف ناراحت و تو سوگ این فتنه ام ولی از یه طرف دیگه خوشحال .

یکصد و بیست و چهار هزار پیامبر و ائمه ما همگی مظلوم بودند . نه بخاطر اینکه ظلمی به اونا شد نه ، بخاطر شناخته نشدن اونا در دوران خودشون حتی در تمام اعصار واقعا مظلومند مخصوصا آخرین فرستاده خدا و تکمیل کننده تمام پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) ، انکه به معراج رفت و جبرییل که ازملایک مقرب خداست همراه او نتوانست به معراج رود .

اما از طرفی خوشحال چون به فرموده امام صادق(ع) که فرمودند : خدا را شکر که خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده است این یک فرصت است برای ما مسلمانان

ما ترکا یه ضرب المثلی داریم که میگیم هیچکی نمیتونه تو سر مرغ خاک بریزه اما خودش میره تو خاکها و با پر وبال خودش خاک رو میماله به سر و صورتش ، قضیه آمریکا و صهیونست ها همینه دارن با دست خودشون قبر خودشون رو میکنند . کفار میخوان با فوتشون نور خدا رو خاموش کنند این درحالیه که غافل از خودشونند که داره هم  ریششون و هم ریشه شون  میسوزه . 

چند وقتی است خبرها و تبلیغات از برگزاری یک رویداد بسیار مهم در ایران خبر میدهد . رویدادی که تمام دشمنان ایران و انقلاب را به تکاپو انداخته است .امروز اولین روز برگزاری کشورهای عضو جنبش عدم تعهد یا نم میباشد که برای اولین بار در تهران تشکیل جلسه میدهند . وقتی به تعداد شرکت کنندگان به جلسه فکر میکنم میبینم دو سوم کشورهای دنیا در هر سطحی در این اجلاس حضور خواهند داشت . نزدیک 120 کشور که پتانسیل بسیار عظیمی است . در ابتدای تشکیل این جنبش که برای جلوگیری و اعتراض به کارهای نژاد پرستانه بود امیدی در دنیای جهان سومی ها و کشورهای در حال توسعه پدید آمد اما با گذشت سالها این جو درهم شکست و این جنبش نتوانست در معادلات جهانی نقش مهمی ایفا کند . اما در سالهای اخیر و با اوج گرفتن برنامه هسته ای ایران و جبهه گیری های خوب و در شان این جنبش باز هم میتوان نسبت به آینده این جنبش امیدوار بود .  در سالهای دفاع مقدس دولت وقت عراق برای مظلوم نمایی و استفاده از ظرفیت بالای جنبش اجلاسی در بغداد ترتیب داد که با رشادت شهید خلبان عباس دوران و همرزمانش و با نا امن کردن فضای کشور عراق این جلسه برگزار نشد و عراق به اهداف خود نرسید . این روزها هم میشنویم اسراییل دارد ایران را به حمله نظامی بصورت علنی تهدید میکند تا از برگزاری سالم اجلاس در ایران جلوگیری کند اما به واقع چرا اسراییل و آمریکا از برگزاری این اجلاس ترس و دلهره دارند ؟

برای پاسخ به این سوال باید منتظر روزهای آتی اجلاس بود که آیا سازمان مللی دیگر درایران (تهران )تشکیل خواهد شد و در مدت سه سالی که ریاست این جنبش بزرگ در ایران خواهد بود  میتوان از ظرفیت های آن در راستای دفاع از حقوق ملت های ضعیف   استفاده کرد ؟

این موارد  با درایت و تدبیر مسئولین کشور دور از دسترس نیست و به فرموده مقام معظم رهبری که ایران در دنیا  الگو است میتوان از ظرفیت خود برای ایفای نقش جهانی هم جنبش و هم ایران ستفاده کرد آنهم به یک شرط :

آنچه آیت الله خامنه ای را از از بسیاری رهبران و حاکمان تاریخ معاصر ایران متمایز می کند نگاه عملگرایانه او به سیاست است  آیت الله خامنه ای بر خلاف بسیاری از رهبران ایران مرد عکس العمل های آنی نیست .

بزرگترین سرمایه ما در عصر حاضر بی شک نعمت داشتن رهبری توانا و مقتدر در دنیای مادی امروز است که با تحلیل های بی عیب و نقص و با آگاهی کامل از سیاست روز دنیا تمام برنامه های زر سالاران صهیونیست را بر باد می کند . با استناد به آیه شریفه فاستقم کما امرت این کار شدنی است که سازمان مللی دیگر در ایران بوجود آید  .

به امید روزهای آینده

درباره وبلاگ

اللهم احفظ قائدا الامام الخامنه ای روحی فداک
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 13705
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی

افسران جنگ سایبری

kale feri

پاتوق عمارها

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی
kale feri