عــمـــــــــــــــــــار
فرهنگی اجتماعی و سیاسی
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 11:56 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان

 

اگر آن مرد اعرابی، لگد زد مادر ما را
به آه مادرم روزی، بگیرم حق زهرا را

ز جور دست اهریمن، دل عاشق همی خون است
رسن بر گردن مجنون، به خشم افکنده لیلا را

نصیحت گوش کن مادر و دست از ریسمان وا کن
کجا داند عرب فرق میان نوع گلها را

«بزن قنفذ غلافت را، که با این زن نخواهی یافت
به مسجد بیعت از حیدر، قلم کن دست زهرا را»



ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 11:29 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان

استاد پناهیان :

تا قصه غصه های فاطمه حل نشود پسرش مهدی (عج) نخواهد آمد... 

 ....

 

شنبه 19 فروردين 1391برچسب:بخت برگشته,توبه,آغوش ملت, :: 8:26 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان
چندی پیش تو یه جایی خونده بودم که جنبش سبز بطور ضمنی اعلام کرده بودند که مرگ مغزی شده اند حتی در فضای مجازی واقعیتش باورم نمی شد که این حرفا رو خودشون زده باشند فکر میکردم دارن بهشون تهمت می زنن اما آنقدر این حرفا رو شنیدم که به حد تواتر رسید . حالا تو گفتگوی مجتبی واحدی اپوزیسیون خارج نشین که فکر میکنم حتی خوش خدمتی هایی که به جزیره خوشبختی ها و مدینه فاضلشون کردند بازم تو شهرو دیار شون تنهاشون گذاشتن بابا یکی نیست به اینا بفهمونه که اینا به کی وفای بعهد کردن که شما دومیش باشین اعلی حضرت همایونی ممد رضا شاه خان ملعون با اون دبدبه و کبکبش با اون همه سابقه در خیانت به مملکت و پیش خدمتی نه حتی خوش خدمتی آخر عمری ویلان و سرگردان شد حالا شما از راه نرسیده می خواین که چی ؟هیلاری خان باجی از اوناس ... . به قول رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) این شاه خان ما با اون همه القاب پر طنطراقش که یک کامیون می خواست تا القابشو حمل کنن کنار رییس جمهور وقت آمریکا مثل یک بچه وایساده بود و اصلا بهش نگاهم نمی کردن حالا شما خودتون رو چی فرض کردین ....
نصیحت ما به شما اینه که خودتون رو زیاد تحویل نگیرید به قول ما ترکا ( آرا یرده آواره ) یعنی از اینجا رونده و از اونجا مونده ، ولی به قول امام (ره ) برگردید به آغوش ملت . ملت شما را در درون خودش هضم میکنه فوقش دو ، سه تا خط کش معلمی می خورین دیگه ... نظام جمهوری اسلامی دموکراسی ترین کشور دنیاست . ما هام میدونیم گول خوردین ولی راهش توبه است
حالا در زیر صحبت های این بخت برگشته رو بخونین :
با عنايت به اينكه اغلب عناصر مخالف خوان با جمهوري اسلامي، براي رژيم هاي استكباري حالت يك بار مصرف دارند، عمر سياسي مشاور آقاي كروبي نيز در خارج زود به سر آمد.

به گزارش گرداب، سردبير يك روزنامه زنجيره اي كه در آمريكا اقامت دارد، از وزير خارجه آمريكا به خاطر بي اعتنايي به اپوزيسيون جمهوري اسلامي گلايه كرد.

"مجتبي واحدي" از هيلاري كلينتون گله كرده كه در همايش موسوم به دوستان سوريه (اسلامبول)، از اپوزيسيون حكومت سوريه حمايت كرده اما حتي يك خط هم به اپوزيسيون جمهوري اسلامي اشاره نكرده است.


ادامه مطلب ...
رهبر عظیم‌الشأن‌تان را دوست بدارید، عالمی،‌ رهبری، موحدی، سیاسی، دینداری، انسانی، ربانی، پاک منزه، کسی که دنیا شکارش نکرده، قدر این نعمت عظما را که خدا به شما عطا فرموده، قدر این رهبر ولی وفی الهی را بدانید.
به گزارش گرداب، بزرگ ترین نعمت خداوند برای ایران اسلامی در دوران کنونی را باید وجود بابرکت ذریه باکفایت حضرت زهراسلام‌الله‌علیها ولی فقیه جامع شرایط حضرت آیت الله خامنه‌ای دانست؛ فقیهی بت شکن که باید به امام زمان‌عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به واسطه چنین نائبی تبریک گفت.
 

مراجع عظام تقلید و عارفان روشن ضمیر، همواره در خط مقدم دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولی فقیه زمان که نائب حضرت ولی‌عصر است، قرار دارند. اینان در موقعیت‌های گوناگون بارها در وصف ولایت فقیه و مصداق آن سخنانی راهگشا بیان کرده اند. گزیده‌ای از این بیانات‌‌، هدیه‌ای است تقدیم به همه کسانی که قلبشان به عشق قائم آل محمد و در پرتو ایشان، به عشق رهبر محبوبمان می‌تپد.
 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:بصیرت, :: 13:9 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان

سلام

نمی دانم بنویسم یا نه اما باخود به فکر نشستم که بگویم ، بنویسم بهتر است

سال جدید آمد و سال گذشته با همه خوبی ها و شادکامی هاو تلخی ها گذشت سال گذشته به فرموده آقا سال جهاد اقتصادی مزین شده بود اما ......

امیدواریم که سال جدید که به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده کارهایش رو زمین نماند

آخر دلمان پوکید چقدر خون دل این رو بخوریم که یه تعداد برن پی بازی های سیاسی و یه تعداد هم برن پی خوش گذرونی و .... اصلا ولش کن طرف صحبت ما اونایی هستن که به قول علامه حسن زاده آملی گوششون به دهان ولی امرشونه 

علامه هم مطمئنه گوش رهبری به دهان امام زمان (عج ) هست

به قول علامه طباطبایی علامه حسن زاده رو هیچکی نمیشناسه بجز امام زمان(عج)

ولی خودمونین ما که دم از ولایی بودن میزنیم چقدر سینه سپر کردیم و گوش به حرف دادیم ما هم باید مواظب باشیم تو تله نیفتیم اخلاق نقد و نقادی رو رعایت کنیم به فرموده آقا برخی مصالح رو رعایت کنیم

عزیزان آقا راضی نیستن برخی حرفا گفته بشه سعی کنیم عمار گونه رفتار کنیم یعنی:

«  بـــــــــصـــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ »

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر از حسین (ع) برید همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت

مقام معظم رهبری

برگردیم سر نقطه اول ماهم کم کاریم بیایم قول بدیم اول به خودمون که به قول سیدشهید ان اهل قلم :

حسین (ع)در صحنه است اگر در صحنه نباشی ، چه ایستاده در نماز و چه نشسته در شراب ، هر دو یکی است

که هیچ یک از این دو گروه نباشیم

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 12:14 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان

باید سخن عشق را روایت کردن  

جان را همه دم وقف ولایت کردن

فرمود ولی مسلمین با تولید 

باید که ز سرمایه حمایت کردن

اتخاذ موضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب، سیاستمداران رژیم صهیونیستی را دچار وحشتی ویرانگر کرده که اینچنین به دست و پا افتاده‌اند؛ آنجا که فرمودند به هر تعرضی از سوی رژیم‌صهیونیستی، پاسخی کوبنده داده خواهد شد.
به گزارش گرداب، یک زوج صهیونیستی کمپینی برای ابراز محبت و دوستی به شهروندان ایرانی و مخالفت با جنگ به‌راه انداخته‌اند. عده ای به اصطلاح ایرانی! نیز در واکنش، کمپینی برای ابراز علاقه‌ ایرانی‌ها به شهروندان اسرائیل تشکیل داده اند.

"رونی ادری"، شهروند اسرائیلی، صحبت خود را در ویدئوی کوتاهی که در تاریخ ۱۵ مارس در سایت "یوتیوب" به اشتراک گذاشته است، با چند جمله‌ زیر شروع کرد که شبکه خبری دویچه وله با ظاهری به اصطلاح بی طرفانه اقدام به تهیه گزارشی در این ارتباط کرده است:


ادامه مطلب ...
 
پيام نوروزي مقام معظم رهبري:شعار امسال؛ توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در در پيام به مناسبت حلول سال 91، مجاهدت اقتصادي و حضور جهادگونه ملت ايران در عرصه هاي اقتصادي را يك ضرورت دانستند و خاطر نشان كردند: بخش مهمي از جهاد اقتصادي مسئله‏ ى توليد ملي است كه اگر ملت با همت، عزم و آگاهي و با همراهي برنامه ريزي درست مسئولان بتواند شكل توليد داخلي را حل كند بدون ترديد بر چالشهايي كه دشمن ايجاد مي كند غلبه خواهد كرد

متن پيام به شرح زیر است:


بسم ‏اللَّه ‏الرّحمن ‏الرّحيم‏
يا مقلّب القلوب و الأبصار يا مدبّر اللّيل و النّهار يا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الى احسن الحال.
اللّهمّ كن لوليّك الحجّة بن الحسن صلواتك عليه و على ءابائه فى هذه السّاعة و فى كلّ ساعة وليّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دليلا و عينا حتّى تسكنه ارضك طوعا و تمتّعه فيها طويلا.
اللّهمّ اعطه فى نفسه و ذريّته و شيعته و رعيّته و خاصّته و عامّته و عدوّه و جميع اهل الدّنيا ما تقرّ به عينه و تسرّ به نفسه.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

اللهم احفظ قائدا الامام الخامنه ای روحی فداک
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 13385
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی

افسران جنگ سایبری

kale feri

پاتوق عمارها

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی
kale feri